
Facebook, Twitter, Instagram og Snapchat stormer der ud ad og er lige nu de mest brugte sociale medier i Danmark. Derfor er de også nogle kommunikationskanaler, som kommunerne skal tage alvorligt, hvis de vil i dialog med nutidens borgere. Der er faktisk ingen vej uden om at benytte de sociale medier, lyder det fra Anja Tønning, Seniorrådgiver i Seismonaut, specialist i indhold på sociale medier og brugeradfærd.
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.