
I forbindelse med KL's konference Kommunikationsdøgn 2013 har social media bureauet Untold lavet en analyse af de deltagende kommuners Facebooksider.
Ud af de 77 kommuner er 38 aktive på Facebook. Tallene viser dog, at det ikke er nok for kommunerne at oprette en side, hvis målet er at komme i dialog med borgerne. Kommunerne skal gøre det tydeligt for borgerne, at de får noget ekstra ved at følge kommunen på Facebook, og ikke bare dele de samme nyheder, som de lægger på deres hjemmeside.
Nyheder er værd at betale for
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.