dkmedier
dknyt
dknyt
dksocial
dksundhed
doi
doi
Foto: Colourbox

Hovedstaden har løst it-problemer med akutsystem

Region Hovedstaden er ikke tilfreds med den lange ventetid på 1813, men håber nu at have løst problemerne
3. JAN 2014 11.58

HOVEDSTADEN: Regionen måtte indkalde ekstra personale, fordi der i en periode var så stor belastning på telefonerne. Samtidig oplevede flere borgere at blive bedt om at ringe igen senere eller at miste forbindelsen til 1813, når sygeplejersken ville viderestille telefonen til en læge.

Nyheder er værd at betale for

Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.

Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.

Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb

Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

https://www.dkindkob.dk/artikel/hovedstaden-har-loest-it-problemer-med-akutsystem

GDPR