Forretningspotentialet i de digitale muligheder er enormt for turismesektoren. Derfor udgiver tre destinationer – Destination Himmerland, Destination Limfjorden og Destination Kystlandet – sammen med Dansk Kyst- og Naturturisme en digital værktøjskasse, der skal skærpe branchens appetit på de digitale muligheder.
- Danmark er blandt de meste digitaliserede lande i verden. Og med en digital værktøjskasse i hånden bliver det nemmere for de danske turismeaktører at udnytte de forskellige digitale platforme til at optimere forretningen, gøre hverdagen lettere og mere tidseffektiv og ikke mindst øge indtjeningen, fortæller Jimmi Stæhr-Petersen, der er turistdirektør ved Destination Himmerland.
Den digitale værktøjskasse er udviklet i samarbejde med en række danske destinationsselskaber og med input fra virksomheder på tværs af turismebranchen. Det sikrer, at værktøjskassens indhold og anbefalinger er relevante og afstemt efter behovet i branchen.
rbr
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.