RINDKØBING-SKJERN: I løbet af sommerferien valgte borger nummer 1.000 at følge kommunen på Facebook.
- Det er vi rigtigt glade for. Vi gør meget ud af at fortælle om alle de projekter og arrangementer, som kommunen står i spidsen for – og vi har selvfølgelig en målsætning om at komme så langt ud med vores historier som muligt, siger kommunikationskoordinator Jesper Lemming.
Han fortæller, at kommunen i løbet af efteråret præsenterer en helt ny plan for sin tilstedeværelse på de sociale medier.
- Vi er allerede aktive, men vi vil gerne blive endnu bedre til at inddrage borgerne i kommunen. Det er en torveplads, hvor vi kan profilere kommunen og skabe opmærksomhed om de mange projekter og initiativer, der er i vores område, siger Jesper Lemming.
Et eksempel er, da kommunen i maj delte et billede af Holger Danskes ankomst til Skjern. Det gav en rekordstor trafik med mere en 100 likes, og 40 borgere der delte billedet med andre igen.
bi
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.