SYDDANMARK: 19 syddanske kommuner er med i et nyt projekt, som skal hjælpe borgerne med at navigere rundt i den digitale verden og betjene sig selv. Initiativet - Hotline Syddanmark - ser dagens lys 2. februar, oplyser Sønderborg Kommune. Borgerne kan ringe til en hotline, hvor en kommunal medarbejder frem til kl. 21 hver aften - undtagen fredag og lørdag - vil sidde parat til at guide borgerne videre, så borgeren får løst sit problem.
- Ideen bag samarbejdet er, at vi gerne vil give borgerne endnu bedre mulighed for klare sig digitalt via de kommunale hjemmesider. Men vi ved også, at borgerne nogle gange har behov for hjælp - også udenfor kommunens åbningstider. Derfor har vi etableret Hotline Syddanmark, hvor borgerne altid kan få hjælp efter åbningstiden, siger borgerservicechef Susanne Krogh.
ka
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Indkøbs artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Indkøbs artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Indkøb
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.